Nova edició del curs “Programació amb Scratch per a alumnes de 7 a 99 anys”

Us enviem aquest correu per a informar-vos que encara queden places lliures al curs de programació amb l’Scratch que comença dilluns vinent dia 26 de febrer, organitzat pel CRP de Sant Adrià.

Aquest curs, que ja es va dur a terme el 2016-17 amb gran satisfacció dels docents assistents, té per finalitat l’ensenyament de la programació informàtica amb l’entorn Scratch, un llenguatge de programació mitjançant muntatge de blocs de codi (com si fos un joc de construcció) orientat a alumnes des de 7 anys fins a secundària.

Les dates per aquesta formació són les següents:

26 de febrer
5, 12 i 19 de març
19, 16 i 23 d’abril
7 de maig

Totes les sessions seran de 17:30 a 19:30 a l’Institut Manuel Vázquez Montalbán de Sant Adrià de Besòs (al costat de l’estació de tren) i el formador serà en Miguel Ángel Baeza, professor de tecnologia del centre.
Si esteu interessats en inscriure-us, podeu fer-ho clicant aquí.

Moltes gràcies pel vostre interès.

Equip CRP Badalona