Treball en xarxa 100%

Totes les joves són alumnes dels instituts Ventura Gassol, Júlia Minguell i SI Badalona
Voluntàries del programa LECXIT-BADALONA 2016/2017

Si és veritat que una imatge val més que cent paraules. (I nosaltres pensem que sí, que és veritat!) comproveu vosaltres mateixos la complicitat, alegria, satisfacció i estima per la feina (per totes les feines que hi ha aquí representades) que reflecteixen aquestes imatges (VEURE ÀLBUM).

És l’acte de final de curs, celebrat el 8 de juny al Centre Cívic La Salut, de dues iniciatives vinculades al Pla educatiu d’entorn de La Salut – Llefià:

El programa LECXIT, que vincula estudiants de secundària i també adults voluntaris amb nenes i nens d’entre 3r i 6è de primària en una activitat de foment de la lectura.

I el projecte XAMFRÀ que ofereix un espai setmanal de prevenció de l’estrés emocional a nens i nenes de les escoles de públiques del barri.

Hi participen: Professorat i alumnat dels instituts Júlia Minguell, SI Badalona i Ventura Gassol i de les escoles Pere de Tera, Montigalà, Josep Carner, Antoni Botey, Baldiri Reixac, Margarida Xirgu, Alexandre Galí, Feliu i Vegués i Ítaca. I també. Ajuntament de Badalona, Servei educatiu de Badalona, Biblioteques públiques, Fund. Jaume Bofill i Xamfrà, centre de música i escena per a la inclusió social.

100% xarxa, 100% entorn