4a Marató de ràdio escolar de Badalona

El passat dijous 6 de juny, va tenir lloc als Serveis Educatius de Badalona la IV Marató de ràdio escolar de Badalona.

Hi van participar les escoles Antoni Botey, Folch i Torres, Joan Coret, Margarida Xirgu, l'Aula Hospitalària de l'Hospital Trias i Pujol, els instituts Ventura Gassol, Badalona VII, SI Badalona, La Pineda, Enric Borràs i els alumnes de secundària dels col·legis Sant Andreu i Lestonnac.

IV Marato de ràdio escolar

L'experiència va ser molt enriquidora tant per als alumnes com pel professorat i va demostrar un cop més que la ràdio pot ser una eina molt potent, facilitadora de diferents aprenentatges i sempre el resultat d'un veritable treball cooperatiu.

Des dels Serveis Educaius de Badalona felicitem a tots els participants i us convidem a veure el Vídeo de la IV Marató de Ràdio Escolar de Badalona