Equip

Cada servei educatiu està format per un equip multidisciplinar:

• CRP (Centre de recursos pedagògics): equip que dóna suport a l’activitat pedagògica dels centres i a la tasca docent de mestres i professorat, especialment, en temes de formació permanent, de recursos pedagògics i de dinamització de projectes de centre i de la zona. Podeu consultar les activitats, recursos i notícies a l’apartat dinàmic del CRP.
  • EAP (Equip d’assesorament i orientació psicopedagògic): equip que dóna suport al professorat i als centres educatius en la resposta a la diversitat de l’alumnat i en relació als alumnes que presenten necessitats educatives especials, així com a les seves famílies. Podeu consultar les activitats, recursos i notícies a l’apartat dinàmic de l’EAP.
  • Logopedes del CREDA (Centre de Recursos Educatius per a deficients auditius)
    L’equip de Logopedes del  CREDA Comarques II atenen l’alumnat que, dins de l’etapa d’escolaritat obligatòria, presenta greus trastorns de llenguatge i de l’audició i proporcionen a les famílies pautes de comportament i de relació en la vida quotidiana per tal d’ajudar a comprendre i a valorar totes les seves possibilitats.
  • ELIC (Equip d’assessorament i orientació en llengua, interculturalitat i cohesió social): que donen suport al professorat en l’atenció a la diversitat relacionada amb l’alumnat, especialment procedent de la immigració i/o amb l’alumnat amb risc d’exclusió social, en l’àmbit dels centres educatius i els plans educatius d’entorn. Podeu consultar les activitats, recursos i notícies a l’apartat dinàmic de l’ELIC.

ampa