Capellades

capellades@diba.es
Més informació [1] [2] [3] [4]
Fitxes l’Anoia + Guapa
restes Parc Prehistòric de l’Abric Romaní Servei de visites organitzades i comentades.
Museu Molí Paperer de Capellades
c. Pau Casals, s/n
08786 Capellades
Tel. i Fax: 938012850
L’Abric Romaní és la primera excavació de Neandertals de Catalunya i un dels jaciments més rics en troballes a nivell europeu. És una excavació en extensió que ocupa uns 300 metres quadrats i que s’excava en 3D. Aquesta ens permet saber com vivien el neandertals, doncs s’han trobat moltes traces del què feien, encara que de moment no s’hagin trobat restes humanes.
paperer Museu Molí Paperer de Capellades Pau Casals, s/n
Telf. i Fax 938012850
museu@mmp-capellades.net
Visites guiades (tots els nivells).
Tallers de paper fet a mà.
El Museu Molí Paperer de Capellades, és un dels museus més rellevants sobre PAPER d’abast internacional. Ubicat en un antic molí paperer del segle XVIII és un museu VIU on encara s’hi elabora paper fet a mà. Compta amb unes importants col·leccions de maquinària, utillatge, papers i documents que daten del segle XIII al XX. El museu desenvolupa una important activitat cultural de dinamització del paper en tots els seu àmbits.
Més informació [1]
cinglera Cinglera del Capelló Visita lliure i exterior. A la banda dreta del riu Anoia trobem una imponent terrassa travertínica tallada  per una falla, el congost de Capellades, que l’ha fet cavalcar les pissarres paleozoiques. Resultat d’aquest origen geològic és la impressionant cinglera de cornises i coves de pedra tosca o travertí i el barret del Capelló.
papeleramunne Molí Paperer Munné Antoni M. Claret, 7-9
Telf. 938011081
Fax 938012929
munne@papeleramunne.comInformació i reserves:
Museu Molí Paperer de Capellades
c. Pau Casals, s/n
08786 Capellades
Tel. i Fax: 938012850.
Papelera Munné S.A. és una empresa dedicada a la fabricació de papers i cartolines per a diferents aplicacions. Amb més de 100 anys d’existència, ha sabut conjugar la tradició amb la tecnologia més actual.
La Fornal del Lleó

(si l’enllaç no s’obre proveu en un altre ordinador)

Avinguda Matias Guasch, 08786 Capellades, Barcelona, España
Jordi Valiente

Activitat “l’Enclusa a l’Escola” dirigit cap a alumnes a partir de 5 anys fins a alumnes d’ESO i Batxillerat.

Presentació l’Enclusa a l’Escola

sta maria Altres llocs per visitar Església de Santa Maria.
La font Cuitora.
Rec del Corronaire.
Convent de la Divina Pastora.
Antiga casa Ubach.
Casa de la Vila.
Torre Guasch.
Societat La Lliga.
Escoles Marquès de la Pobla.
Font de la Reina.
Capella de Santa Bàrbara.
Fàbrica Guasch.
Església del Pilar.
Casa Bas.
Antiga “Villa Buenos Aires”