Un viatge entre continents (ESC Joan Maragall, ESC Pompeu Fabra i ESC Marta Mata)

Els alumnes de 3r de les tres escoles del municipi fan un treball col.laboratiu amb la creació d’un conte. Tot comença amb una maleta viatgera que arriba a cada aula de 3r i en ella els alumnes i posen un element. La suma dels sis elements, passant per tots els grups de 3r de primària, seran importants ja que ens ajudaran a que als nostres personatges (Joanoi, Martina i Pompei) tinguin unes grans aventures. Una escola comença amb la introducció del conte, la següent el nus i la darrera el desenllaç. Aquesta també donarà el títol al conte.
És una proposta que comença a inici d’octubre i acaba el mes d’abril, ficant-ho en escena per una contista, enguany Rosa Maria Caballol.