Educació sensorial EI

sensorial_ei Maletes d’Educació Sensorial  Educació Infantil Recull d’idees i materials que es proposa com a suport didàctic per a l’Educació Sensorial dels nens i nenes de parvulari.
La proposta està organitzada en dues maletes on es presenta una sèrie d’exercicis, amb el corresponent material, per tal de que els alumnes, gairebé com un joc, observin, toquin, escoltin, experimentin… i gaudeixin dels propis sentits.
El propòsit de les maletes sensorials no és altre que servir d’ajut al professorat, en una línia de treball experimental i activa que afavoreixi l’educació i desenvolupament de la capacitat dels sentits, instruments imprescindibles per a un coneixement no superficial del món que ens envolta.
Llegiu-vos el protocol de préstec

Formulari de demanda

Calendari de reserves fetes