ESC Garcia Lorca: Projecte Escolta’m

escoltamAplicat des de P5 a 6è de primària

El projecte Escolta’m és un projecte de tutoria personalitzada on els tutors disposen d’un espai temporal per reunir-se amb l’alumnat en forma de grup reduït (3 nens/nenes).
El projecte proposa personalitzar l’escola amb un pla d’intervenció educativa que estableixi una vinculació educativa positiva entre el tutor i l’alumne, i que proporcioni a tot l’alumnat factors promotors que els reconeguin i acompanyin en el seu creixement per anar aconseguint cotes de seguretat personal que l’ajudin a desenvolupar-se de forma integral i satisfactòria. Anar alimentant i cuidant aquesta relació que esdevé indispensable perquè l’alumnat aprengui de manera significativa.
+ Informació

Escola Font del Roure: Podem tocar les estrelles?

Presentació del camí que hem seguit com a centre per canviar la metodologia de treball, explicació de la FiC que estem realitzant enguany sobre metodologies d’enfocament globalitzat i presentació de dos projectes de centre:

• De qui és aquesta petjada? Educació Infantil
  • Utopia, com governaries un país? Cicle Superior.
canvimetodologic