Projecte Comú de lectura Roald Dahl

Dins el marc del projecte comú de lectura de les Terres de Lleida, aquest curs s’han treballat obres de l’escritor britànic Roald Dahl.

Des del Servei educatiu s’ha ofert als centres una maleta variada amb obres de l’autor i lots per a grups-classe de Matilda, Les Bruixes i Els Culdolla, en col·laboració amb la biblioteca municipal.

Els centres que han participat en el projecte han estat: Escola Sant Miquel de Peramola, Escola Arnau Mir del Pla de Sant Tirs, Escola Castell-ciutat de Castellciutat, Escola Mn. Albert Vives de la Seu d’Urgell i els instituts la Valira i Joan Brudieu de la Seu d’Urgell.

A les imatges podeu veure alguns dels lectors i mostres del treball realitzat als centres.