Equip

Cada servei educatiu està format per un equip multidisciplinar:

• CRP (Centre de recursos pedagògics): equip que dona suport a l’activitat pedagògica dels centres i a la tasca docent de mestres i professorat, especialment en temes de formació permanent, recursos pedagògics i dinamització de projectes de centre i de zona. Podeu consultar les activitats, recursos i notícies a l’apartat dinàmic del CRP.
  • EAP (Equip d’assesorament i orientació psicopedagògic): dona suport al professorat i als centres educatius en la resposta a la diversitat de l’alumnat i en relació als alumnes que presenten necessitats específiques de suport educatiu, així com a les seves famílies. Podeu consultar les activitats, recursos i notícies a l’apartat dinàmic de l’EAP.
  • ELIC (Equip d’assessorament i orientació en llengua, interculturalitat i cohesió social): dona suport al professorat en l’atenció a la diversitat relacionada amb l’alumnat, especialment aquell alumnat procedent de la immigració i/o amb risc d’exclusió social, en l’àmbit dels centres educatius i els plans educatius d’entorn. Podeu consultar les activitats, recursos i notícies a l’apartat dinàmic de l’ELIC.
  • UAO (Unitats d’Acompanyament i Orientació) s’emmarquen en la millora de l’abandonament i l’absentisme de l’alumnat en les etapes d’ensenyament obligatoris i bàsics (primària, ESO i cicles formatius de grau bàsic) que presenta necessitats derivades de la dificultat de la regulació emocional de la salut mental.

El Servei Educatiu també treballa de forma coordinada amb el CREDA (Centre de Recursos Educatius per a alumnes amb Dèficit Auditiu) de Lleida i amb el professorat que atén l’alumnat amb discapacitat visual. Igualment, col·labora amb l’Entorn d’Aprenentatge de Tuixent en diverses iniciatives.

PROFESSIONALS DEL SERVEI EDUCATIU Curs 2023-24

L’equip del servei educatiu està format per:

– Meya Escofet, Sandra (Coordinadora del SE i directora del CRP)

– Rodríguez Gómez, Isabel (CRP)

– Miró Manasanch, Laia (CRP)

– Martínez Pujantell, Sandra (Directora de l’EAP)

– Escribà Jordana, Marta (EAP)

– Alonso Muria, Elisabet (EAP)

– Torné Alcober, Sílvia (EAP)

– Alet Ortonobes, Marta (EAP)

– Salvadó Gracia, Núria (LIC)

– Escolà Queralt, Cristina (CREDA)