Uneix-te a la biblio(r)evolució!

Amb el lema I si repensem els usos de la biblioteca escolar?, el dijous 9 de novembre tindrà lloc l’acte de presentació de la crida oberta sobre les biblioteques escolars impulsada per la Fundació Jaume Bofill. Aquesta iniciativa busca centres educatius que desitgin repensar col·lectivament nous usos i models per a la seva biblioteca escolar.

La participació a l’acte pot ser presencialment, via streaming i seguiment per Twitter @FundacioBofill amb el hashtag #bibliorevolucio. Per a més informació i inscripcions.