Projectes Erasmus+ al Penedès

Amb l’objectiu de crear un espai de difusió dels projectes Erasmus+ al Penedès, el proper dimecres 26 de setembre a les 17:30h al Servei Educatiu de l’Alt Penedès és realitzarà una sessió per donar a conèixer els projectes europeus entre els docents i centres de la nostra zona.

L’obertura anirà a càrrec Carme Roig, coordinadora de Llengües Estrangeres de Serveis Territorials a Barcelona Comarques i seguidament hi haurà les presentacions d’experiències per part de dos centres de la comarca que participen actualment en projectes Erasmus+: l’escola Sant Domènec de la Ràpita (Santa Margarida i els Monjos) i l’escola El Castellot  de la Múnia (Castellví de la Marca).

Es preveu que la sessió tingui una durada d’una hora i mitja.

Per les característiques d’aquesta activitat no es lliurarà certificat d’assistència, però sí que es demana que confirmeu la vostra assistència a través d’aquest enllaç: “Expèriències Projectes Europeus al Penedès” En acabar compartirem un “berenar internacional”.