MRP | Visita a l’escola Montanyans

montanyansEl Moviment de Renovació Pedagògica del Baix Penedès ha organitzat la segona sortida pedagògica d’aquest curs.

Després de Nadal, concretament el dia 31 de gener a les 5h de la tarda, l’Escola Montanyans de Sant Marçal obrirà les portes per explicar el seu projecte educatiu i com desenvolupen els continguts per mitjà dels projectes durant tota l’etapa educativa.

Si voleu acompanyar-nos a la visita, abans, heu d’omplir el formulari que podeu trobar a la seva pàgina web o en aquest enllaç: http://bit.ly/2hQfWG5

Us esperem a la porta de l’escola uns minuts abans de les 5 h de la tarda. Localització: Carrer Montserrat S Marcal, 19, 08732 Sant Marçal, Barcelona. Us hi esperem!

Conèixer altres centres i altres maneres de treballar ens desperta ganes d’aprendre i de compartir.

MRP del Baix Penedès

mrpbaixpenedes.blogspot.com.es