#2ajornadapuntedu

be-jornada-0Ja està oberta la inscripció per a la 2a Trobada pedagògica de biblioteques escolars que es celebrarà al llarg del matí del dimarts 30 de maig a Badalona. Aquest any al voltant del treball en xarxa de les biblioteques.

Jornada adreçada a coordinadors de biblioteques de centres educatius, membres de la comissió de biblioteca dels centres educatius, serveis educatius, biblioteca pública i altres.

Us enllacem el programa i la pàgina de la inscripció.

El seminari de coordinació Les biblioteques escolars de l’Alt Penedès presentarà una de les experiències, en concret exposarà com s’organitza aquesta activitat del Pla de formació de zona.