Gust Per la Lectura a l’escola Dr Samaranch i Fina

A Santa Margarida i els Monjos, l’escola Dr Samaranch i Fina ha participat en el XXII Concurs El Gust per la Lectura, que organitza el Departament d’Ensenyament, amb l’objectiu de formar lectors i lectores competents.

La participació consisteix a llegir i treballar alguna de les obres proposades pel concurs, organitzades en diferents categories independents (es pot participar en una i vàries), d’acord amb les bases de la convocatòria.

El treball de la lectura és molt divers i motivador. Per tant, podem dir que els alumnes participants gaudiran llegint llibres i treballant-los amb múltiples activitats tals com: crear endevinalles, elaborar relats cooperatius, realitzar muntatges audiovisuals, etc.

Com a mostra de la feina feta a l’escola Dr Samaranch i Fina, us adjuntem en aquest espai el producte final que han elaborat els alumnes de 6è, després de treballar el llibre La casa de les acàcies de Mercè Canela i Endevina, endevinalla, quin animal xerra que xerra i no calla. Endevinalles. de Xavier Blanch:

Molt bona feina! Felicitats!

read-652384_960_720