Voltem pel món

Voltem pel món” és una activitat col·laborativa en la qual participen docents i alumnes nouvinguts de diferents centres. L’activitat va adreçada a alumnat nouvingut de cicle superior de primària i de l’ESO que tinguin un nivell de llengua suficient per accedir a les activitats proposades. Consulteu detall de l’activitat.

Les activitats que es proposen es basen en la lectura de textos adaptats al nivell de competència lingüística dels alumnes i en la interacció, a partir de recursos digitals.  A partir de la interpretació de textos audiovisuals i escrits de diferents tipologies textuals, els alumnes fan activitats col·laboratives de comprensió, de construcció de textos, de recerca i elaboració d’informació i de coneixement de l’entorn. L’aula virtual i les TAC s’utilitzen com instruments d’accés a la informació i de construcció del coneixement.

La metodologia d’aprenentatge es basa en tècniques de treball per projectes en grup (cooperatiu, col·laboratiu i en equip).
En la primera etapa, el nois i les noies es presentaran i, en les etapes següents, faran activitats a partir d’una tipologia textual determinada.
L’alumnat haurà d’utilitzar com a base de la major part de les activitats els textos escrits i orals del llibre MOSAIC de l’Editorial Castellnou.

“Voltem pel món” és una activitat col·laborativa en la qual participen docents i alumnes nouvinguts de diferents centres. L’activitat va adreçada a alumnat nouvingut de cicle superior de primària i de l’ESO que tinguin un nivell de llengua suficient per accedir a les activitats proposades.

MÉS INFORMACIÓ I INSCRIPCIÓ : http://xtec.gencat.cat/ca/formacio/formaciogeneralprofessorat/atencio_diversitat_inclusio/alumnat-origen-estranger/alumnat_nouvingut/