Trobada amb R.J. Palacio autora de Wonder

El 22 d’abril proper el Departament d’Ensenyament i l’editorial La Campana, en col·laboració amb Nube de Tinta, ha preparat una trobada de la comunitat educativa amb R.J. Palacio, autora del llibre Wonder.

La trobada, que tindrà lloc el 22 d’abril, es farà a La Casa del llibre (Rambla Catalunya, 37) de Barcelona i començarà a les 10h del matí. L’acte té previst una durada màxima de 2 hores.

Si esteu interessats en assistir-hi, podeu inscriure-us des del següent enllaç:

En el moment d’inscriure’s a la jornada es pot plantejar una pregunta relacionada amb la lectura que es va treballar amb els vostres alumnes i que desitjaríeu traslladar a l’autora.

Si ho considereu oportú, podeu venir acompanyats dels vostres alumnes (ens ho heu de comunicar, però, a sial.ensenyament@gencat.cat  per tal de preveure l’aforament).

Frase Wonder