Reptes actuals EEE | GIEE

reptesactualsgieeEl GIEE (Grup d’Investigació d’Educació Especial) organitza una Jornada sobre “Reptes actuals de l’educació especial dins del marc inclusiu” que tindrà lloc el proper 25 de novembre de 2016 a les 15h al Col·legi Sagrat Cor de Sarrià (C/ Sagrat Cor, 25. Barcelona).

En aquesta jornada es treballaran conceptes com ara l’abordatge de les conductes problemàtiques, l’aprenentatge de la lectura i l’impacte de la conducta adaptativa en el desenvolupament social de l’alumnat. Tanmateix, serà un espai de debat en el qual es plantejaran un conjunt d’experiències en relació al sistema de suports de nivells diferenciats. Per aquells que s’animin, l’acte finalitzarà amb un sopar.

En cas d’estar interessats a assistir, cal que ens feu arribar la butlleta d’inscripció amb el comprovant de pagament a scordon@dincat.cat abans del 23 de novembre

Per assistir al sopar, cal que ho indiqueu a la butlleta d’inscripcióEl cost de la jornada no inclou el sopar.

Com veureu en el tríptic que s’adjunta hi participarà en Climent Giné, en Josep Font i en Delfín Montero. I dins de l’intercanvi d’experiències referents a conducta i lectura, l’Escola Avinyonet del Penedès presentarà l’evolució del seu centre en l’aprenentatge de la lectura, dins del model universal.