eduCAC

El Consell de l’Audiovisual de Catalunya, en col·laboració amb el Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya, presenta eduCAC, un programa d’educació en comunicació que neix amb l’objectiu prioritari de promoure l’educació mediàtica en àmbits educatius formals i informals.
eduCAC té la voluntat de proporcionar, fonamentalment a les escoles, però també a les famílies, recursos educatius per fer un ús crític i responsable dels mitjans de comunicació.

Dintre del web d’eduCAC es pot accedir a:

• Materials didàctics per al professorat, amb recursos pedagògics sobre els mitjans de comunicació i el llenguatge audiovisual i formació/informació sobre activitats i projectes relacionats.
  • Continguts i propostes per a les famílies relacionades amb el consum dels audiovisuals i per mitjà d’internet entre infants i adolescents.
  • La convocatòria anual dels Premis el CAC a l’escola.
XV Premis el CAC a l’escola