Premi Baldiri Reixach 2017-2018

El diumenge 3 de juny, l’Escola Sant Domènec va recollir el Premi Baldiri Reixach atorgat al treball presentat en la modalitat alumnes. El jurat de la Fundació Carulla ha premiat el treball Construïm un mercat presentat pels alumnes de P5 del curs passat i coordinat per la mestra Alba Ràfols.
El lliurament del Premi va tenir lloc al Teatre Nacional i va estar conduït per Quim Masferrer i per la Directora de la Fundació Carulla. Va ser un acte especial de celebració de la 40ena edició d’aquests premis reconeixent la qualitat pedagògica de les escoles catalanes.

Vídeo resum del projecte guanyador.  Recollida del premi que consisteix d’un diploma i diners per la compra de material educatiu.