Finalistes de la 1a fase dels IV Jocs Florals Escolars de Catalunya

Dimecres 3 de maig de 2017 es va reunir a la seu del SE de l’Alt Penedès el jurat de la 1a fase del certamen IV Jocs Florals Escolars de Catalunya, format per:

· Albert Álvarez, membre del sJuratJFEC2017pervei educatiu, equip LIC
· Jaume Rafecas, mestre d’educació primària
· Roser Uberni, mestra d’educació secundària
· Ana Bonet, autora d’obres de literatura infantil i juvenil
· Victòria Sivill, professional de l’administració educativa, equip EAP

Durant la deliberació es va mantenir l’anonimat dels autors dels escrits presentats dels diferents centres públics i concertats de primària i secundària de la comarca de l’Alt Penedès i finalment es van declarar guanyadors/es de la quarta edició dels Jocs florals escolars de Catalunya els següents treballs:

Categoria A. Cicle inicial d’educació primària.
Els esperits de les sirenes (prosa) de l’alumna Ona Subirós Perna de l’escola Estalella i Graells de Vilafranca del Penedès.
Categoria B. Cicle mitjà d’educació primària.
Una aventura forçada (poesia) de l’alumna Carla Siles Ruiz de l’escola Dr. Samaranch i Fina de Santa Margarida i els Monjos.
Categoria C. Cicle superior d’educació primària.
Somnis (poesia) de l’alumna Alexandra Mendoza Casas de l’escola Dr. Samaranch i Fina de Santa Margarida i els Monjos.
Categoria F. Alumnat de 1r i 2n d’educació secundària obligatòria.
Estimat sofà (prosa) de l’alumna Núria Girona Rodríguez de l’escola Sant Josep de Vilafranca del Penedès.
Categoria G. Alumnat de 3r i 4t d’educació secundària obligatòria.
Clara (prosa) de l’alumne Biel Montané Albà de l’escola Montagut de Vilafranca del Penedès.

Tots els centres participants finalistes podreu assistir a la final territorial el 19 de maig a la Casa del Mar de 10h a 13h (C/ Albareda, 1-3, 08004 Barcelona). D’entre tots els treballs seleccionats en la primera fase, el jurat constituït a Serveis Territorials n’escollirà vuit que passaran a la tercera fase: la Final dels Jocs Florals de Catalunya prevista pel 17 de juny de 2017 de 12h a 14h a l’Institut Nacional d’Educació Física de Catalunya (INEFC).

Els treballs guardonats es publicaran a la pàgina web: http://xtec.gencat.cat/ca/centres/alscentres/premis/jocsflorals/1617/