Espai web i butlletí Escola Saludable Alt Penedès

L’Escola Saludable de l’Alt Penedès (ESAP) ja té espai web, butlletí informatiu i motxilla.

A partir d’ara podreu estar al dia d’aquest projecte que neix fruit del treball en xarxa entre diferents agents educatius i sanitaris del Penedès: Departament d’Ensenyament, Departament de Salut, Consell Català de l’Esport i l’Ajuntament de Vilafranca del Penedès.

L’objectiu és fomentar hàbits saludables: alimentació saludables, vida activa, promoció de l’activitat física, entre d’altres, a través d’activitats a l’escola i recomanacions als infants i a les famílies.

A l’apartat COMUNITAT > PSEC del web del Servei Educatiu hi ha els enllaços corresponents:
Escola Saludable Alt Penedès
Butlletí ESAP