El 6 de juny… FESTIVAL EN VEU ALTA

Us volem donar a conèixer un projecte molt interessant… Es tracta del projecte EVA, de les sigles En Veu Alta, en què els alumnes tant de primària com secundària tindran l’oportunitat, a través de les seves paraules, de transmetre aquells escrits que siguin significatius per a ells i que hagin preparat durant el curs escolar: fragments de diaris, llegendes, dites, poemes, històries pròpies i del territori, etc.

Aquest acte, en format festival de petit format, pretén que els alumnes surtin de les aules i mostrin en el seu territori com han treballat la lectura en veu alta. Així doncs, en un espai idíl·lic al seu municipi podran llegir i fer gaudir davant d’un públic divers.

Aquest festival està organitzat pels promotors del mateix programa, en consonància amb l’administració de les poblacions participants, de manera que la vostra tasca únicament seria de seleccionar aquells alumnes que han de participar en l’acte, entre 5 i 6 alumnes per escola (dels nivells que considereu adequats) i acompanyar-los el dia de l’acte.

En definitiva, l’EVA és una proposta de proximitat amb el públic i amb el territori, una proposta de qualitat, que possibilita el creixement personal i social dels seus infants i jovent, tot creant comunitat al territori.

L’acte tindrà lloc a la Biblioteca Torras i Bages (Plaça de l’Oli nº 20, Vilafranca del Penedès), el dimarts dia 6 de juny a les 18h. Tindrà una durada prevista d’hora i mitja.

Si esteu interessats en participar-hi, heu d’enviar un correu a l’adreça dominguezrm@diba.cat abans del 18 de maig, tot especificant el nom de l’escola, el nombre i noms dels alumnes que llegiran i quin mestre o mestres els acompanyaran en qualitat de responsable/s.

girl-308360_960_720