Sessió 3 del seminari Les BE de l’Alt Penedès: Com podem dinamitzar la biblioteca de l’escola?

marta-roigEl proper dijous 9 de febrer, a les 17:15h i a la Mediateca del Servei Educatiu de l’Alt Penedès, tindrà lloc la tercera sessió del Seminari de coordinació de les Biblioteques Escolars del curs 2016-2017.

En aquesta ocasió el tema principal serà la dinamització de la biblioteca. La idea és que sigui una sessió pràctica i reflexiva sobre les fórmules que tenim d’acompanyar als infants, les famílies i el claustre, des de la biblioteca.

La sessió serà conduïda per Marta Roig, especialitzada en la promoció de la lectura i en les biblioteques escolars i coordinadora de projectes, formadora i assessora en aquests àmbits. La Marta forma part del grup de treball Bib Botó i de la Xarxa de Laboratoris de Lectura, representa el Col·legi Oficial de Bibliotecaris-Documentalistes de Catalunya (COBDC) al Consell Català del Llibre Infantil i Juvenil (Clijcat). Com ella mateixa escriu en la seva pàgina web, treballa per facilitar l’existència d’espais afectius que acostin la lectura a l’ànima dels infants.