Finalistes de la 1a fase dels V Jocs Florals Escolars de Catalunya

Dijous 3 de maig de 2018 es va reunir a la seu del SE de l’Alt Penedès el jurat de la 1a fase del certamen V Jocs Florals Escolars de Catalunya, format per:

· Elisenda Papiol, membre del servei educatiu, equip LIC
· Eulàlia Riba, mestra d’educació primària
· Oriol Perelló, mestre d’educació secundària
· Mònica Calaf, autora d’obres de literatura infantil i juvenil
· Sònia Cordal, professional de l’administració educativa, equip EAP

Durant la deliberació es va mantenir l’anonimat dels autors dels escrits presentats dels diferents centres públics i concertats de primària i secundària de la comarca de l’Alt Penedès i finalment es van declarar guanyadors/es de la cinquena edició dels Jocs Florals escolars de Catalunya els següents treballs:

Categoria A. Cicle inicial d’educació primària.
El conillet que somniava pastanagues (prosa) de l’alumne Abel Mansouri Lozano de l’Escola Pau Boada de Vilafranca del Penedès.
Categoria B. Cicle mitjà d’educació primària.
La càpsula del temps (prosa) de l’alumna Judith Busquet Mateu de l’Escola Sant Jeroni de Sant Pere de Riudebitlles.
Categoria C. Cicle superior d’educació primària.
Tot és possible (prosa) de l’alumna Foix Peris Giralt de l’Escola Montagut de Vilafranca del Penedès.
Categoria E. Educació especial d’educació secundària obligatòria.
Dia de l’amor (prosa) de l’alumne Samir Sbai Ben Hamza Charif de l’Institut Vall de Mediona de Sant Quintí de Mediona.
Categoria F. Alumnat de 1r i 2n d’educació secundària obligatòria.
Amor infinit (prosa) de l’alumna Paula Martí Cabeza de l’Escola Montagut de Vilafranca del Penedès.
Categoria G. Alumnat de 3r i 4t d’educació secundària obligatòria.
Obrir-me els ulls (prosa) de l’alumna Anna Company Vidal del Col·legi Sant Ramón de Penyafort de Vilafranca del Penedès.

D’entre tots els treballs seleccionats en la primera fase, el jurat constituït a Serveis Territorials n’escollirà vuit que passaran a la tercera fase. Tots els centres participants finalistes podreu assistir a la final territorial el 17 de maig de 10h a 13h aproximadament a la Casa del Mar (C/ Albareda, 1-3, 08004 Barcelona). Cada alumne/a finalista podrà venir a l’acte amb quatre acompanyants (inclòs el docent).

Final dels Jocs Florals de Catalunya dissabte 16 de juny de 2018. Els treballs guardonats es publicaran a la web.

Podeu trobar tota la informació a l’Adreça Oficial dels Jocs Florals.