Un projecte presentat per dos alumnes de l’IES Domènech i Montaner guanya un Premi de Recerca Jove

Dos alumnes de l’Institut Lluís Domènech i Montaner guanyen un Premi de Recerca Jove convocat pel Departament d’Empresa i Coneixement de la Generalitat. Aquest és el quart any consecutiu que el centre aconsegueix un premi d’aquestes característiques.

En aquest cas parlem d’un projecte de recerca de Tecnologia de 4t d’ESO sobre noves tecnologies aplicades a l’energia solar fotovoltaica i a l’eficiència energètica presentat pel Departament de Tecnologies de l’Institut Lluís Domènech i Montaner. Els autors Pau Ponsa i Lluc Floris han dut a terme una «Plataforma solar fotovoltaica eficient».

Font d’informació: Canet Ràdio