Sistema educatiu inclusiu. Decret

Aquest Decret significa un gran avenç, respecte a l’anterior Decret de 1997, en tant que suposa un canvi de paradigma en passar de l’escola inclusiva al sistema educatiu inclusiu: té com a destinataris tots els alumnes en totes les etapes educatives.

Aquest concepte d’educació inclusiva és clau per promoure la inclusió social de totes les persones en els diferents contextos educatius, des de la infància fins a la transició a la vida adulta, i és garant de l’avenç cap a una societat que afavoreix el desenvolupament personal, professional i social de tothom al llarg de la vida.