Roboresme18

Aquest matí, de 9 a 13h, hem realitzat la 5a Jornada de robòtica i programació a l’Alt Maresme, a Tordera.

Han participat uns 400 alumnes de 13 centres de l’Alt Maresme, 30 docents i 150 visitants.

A primera part de la jornada els alumnes han presentat breument els seus projectes i el Sr Josep Fernández, degà de la FIB, ha fet una conferència sobre els reptes de la robòtica adreçada als alumnes de secundària i professorat.

A la segona part, els alumnes presentaven en directe a la Fira, els projectes de robòtica que havien fet al centre.

Ha estat una jornada amb una alta participació i esperem que el proper curs la puguem tornar a repetir amb el mateix èxit.

Des dels Serveis Educatius, la nostra felicitació i reconeixement a la tasca docent que han fet els membres del grup de treball de robòtica i programació de l’Alt Maresme. Gràcies!

Us compartim un vídeo resum de la jornada.