II Diada de lectura en veu alta a Pineda

«El nen que parlava amb els animals» del llibre l’Autoestopista de l’escriptor Roald Dahl s’ha llegit amb l’alumnat de Institut Joan Coromines i el de Pineda amb les escoles Antoni Doltra, Sant Jordi, Mediterrània, Jaume I, Poblenou, Aloc, FEDAC- Pineda. Cada centre educatiu ha llegit un fragment de la història.
Gerard Borrell, ha presentat i dinamitzat l’acte amb la seva màgia. El conte amenitzat amb trucs i recuperant el fil de la història ha sigut llegida per 34 alumnes lectors. Aquesta activitat s’enmarca dins el Pla lector de Pineda.