Fem Mates 2018 INS D.Perramon

Per quart any consecutiu, l‘institut Domènec Perramon d’Arenys de Munt està participant al Fem Mates.

Els alumnes de 1r i 2n d’ESO van resoldre en el centre, en grups de quatre, tres problemes. Havien de fer informes explicant-ne el procés i totes les solucions que trobaven.

Es van classificar per la segona fase del concurs un grup de cada curs.
Tim Wilhelm, Maura Antequera, Gal.la Solé i Marc Martin eren el grup de 1r.
Jana Vallcorba, Mencía Abril, Laia Custodio i Aitana Campasol eren el de 2n.

Dissabte 14 d’abril al matí, es va celebrar la 2a fase del Fem Mates (semifinals) a L’institut Pineda de Mar.

Els alumnes primer van resoldre individualment tres exercicis durant una hora i mitja. Després, agrupats amb alumnes d’altres centres van fer una prova grupal (degut a la pluja, es va fer una copa cangur enlloc de la gimcana prevista).

S’ho van passar molt bé, van fer amistats noves i els va passar l’estona volant!

La Jana Vallcorba de 2n d’ ESO A va quedar 1a!!!!!! I per tant, s’ha classificat per la final que se celebrarà a Lleida el maig!!