Concurs Webs al punt .cat

L’objectiu del concurs Webs al punt .cat (en endavant WAP.cat) és el de promoure el coneixement de competències digitals en la comunitat escolar a través de la creació de llocs web i apps. WAP.cat està destinat a alumnes de Primària, ESO, Batxillerat i Graus Formatius. El concurs també vol estimular la creació de continguts digitals en català.

La finalitat de la iniciativa és que els alumnes creïn un web o una app real, a través d’un treball experiencial i engrescador que els empoderi a passar de ser consumidors digitals a creadors digitals.

El concurs també busca reforçar la formació tecnològica dels docents que ho requereixin, així com augmentar els recursos digitals dels centres educatius dels projectes guanyadors.

La inscripció al concurs s’inicia el 12 de setembre de 2017 a les 12h i finalitza el 15 de gener de 2018 a les 12h

Per a més informació: http://websalpunt.cat/