Cantata Pineda 2016

Més de 1500 nens i les nenes de primària participen en la 12a Cantata de Pineda. Tots els nens i les nenes de totes les escoles de Pineda, també els nens i les nenes de l’Escola d’Educació Especial Horitzó i els alumnes de Cicle Mitjà de l’Escola La Minerva de Calella.

Aquest any canten 10 cançons de musicals i pel·lícules infantils (Frozen, El musical de la fantasia, Mag d’Oz, Tarzan, Cruella de Vil…). Moltes d’elles es signen en llenguatge de suport al llenguatge oral.

La música s’interpreta en directe per quatre músics: Pep Romaguera; Guitarra elèctrica i ukelele, Javi Zamora;Teclats, Pol Maresma; Baix elèctric i Adrià Sanz; Bateria.

Aquí teniu unes imatges de la trobada: