Premi Ètica i Ciència 2015/16

Adreçat a centres d’Educació Primària, ESO, Batxillerat i Formació Professional

image002

Al vostre centre porteu a terme algun projecte científic? Esteu treballant les implicacions ètiques que comporta? La Fundació Víctor Grífols i Lucas convoca el III Premi Ètica i Ciència per a centres d’ensenyament amb l’objectiu de donar reconeixement a projectes educatius que fomentin la reflexió dels alumnes al voltant de les repercussions ètiques de la ciència, la recerca i la tecnologia.

etica_ciencia
layout_set_logoQuins projectes es poden presentar?

Projectes de qualsevol àmbit científic o que tractin disciplines tan diverses com la salut, el medi ambient, la tecnologia o les ciències socials. Poden plantejar qüestions com la gestió de recursos, la comunicació, les repercussions socials o els valors, entre d’altres. El jurat valorarà la innovació, el desenvolupament de la capacitat dels alumnes, la transversalitat i el lligam entre qüestions ètiques i científiques.

Els premis són els següents:
Primer premi: 5.000 euros
Segon Premi: 2.500 euros
Tercer Premi: 1.000 Euros

Informació i bases Aquí

El termini de presentació finalitza el 31 d’octubre.