XIII CLVA_quarts de final Alt Maresme

32 centres de l’Alt maresme participen als quarts de final del XIII Certamen de lectura en veu alta.

El dia 29 de març hi han participat centres de primària d’Arenys de Munt, Malgrat de Mar, Palafolls, Sant Cebrià de Vallalta , Santa Susanna, Tordera i Fogars de la Selva, i el dia 30 de març centres de primària i secundària d’Arenys de Munt, Calella, Canet, Pineda, Sant Pol i Sant Vicenç de Montalt.

Els seleccionats a la semifinal són:

Categoria grumets vermells: Martí Maresma Camps de l’escola Ignasi Iglesias de Tordera i Maria Sistac de l’escola Salicrú de Calella.
Categoria grumets verds: Adrià Silva Forés de l’escola La Roureda de Tordera i Bernat Belmonte de C. Freta de Calella.
Categoria Corsaris: Mariona Floris de l’institut Lluís Domènech i Montaner de Canet.
Categoria Tropa de corsaris: Ainoa Giménez, Paula Riera i Guillermo Lasheras de C. Sant Pere Chanel de Malgrat de Mar.

Podeu veure les fotos de dels dos quarts de finals:

fotos del dia 29 de març

fotos del dia 30 de març

Podeu llegir la notícia del dia 29 de març a la ràdio de Malgrat de Mar: Ona Malgrat
Volem agrair a l’alumnat lector i als seus centres la participació en aquests quarts de final, sense la vostra implicació no hagués estat possible. També felicitar als alumnes de l’Institut Doménech i Muntaner de Canet per l’espectacle que ens han ofert, als alumnes de l’Institut Ramon Turró i Darder per la part tècnica i l’enregistrament dels actes i a l’alumnat de l’institut Euclides pel disseny del programa.