Premi CAC a l’Institut Euclides

1r premi en la categoria de professorat de centres ordinaris a Gemma Paricio i Pera de l’Institut Euclides (Pineda de Mar) amb el treball “Basat en fets reals: El fals documental”.

Activitat desenvolupada amb alumnat de cultura audiovisual i relacionada amb la postveritat, la credibilitat de les imatges, la necessitat de tenir criteri propi davant l’allau informatiu que patim i les notícies falses. El grau d’implicació dels alumnes en tot el procés creatiu és elevat i aporta un bon exercici de sensibilització sobre aquesta problemàtica, utilitzant realitats reinterpretades amb un bon resultat. El projecte aconsegueix la implicació de tot l’alumnat en el procés creatiu d’elaboració de falsos documentals per tal de fomentar una mirada crítica.

Treball “Basat en fets reals: El fals documental”
Enllaç amb el blog d’Euclides TV, amb els falsos documentals elaborats pels alumnes.

Enhorabona!!

L’acte de lliurament dels Premis va tenir lloc el dia 28 de maig a l’auditori del CosmoCaixa.

Podeu veure més informació dels XV Premis CAC a l’escola.