II Miralletres

La finalitat del Miralletres és lletrejar entre tots el màxim de paraules possibles. Aquesta activitat s’adreça a alumnes de 3r de Primària fins a 4t de l’ESO i s’organitza dins del Pla Lector de Pineda de Mar.
En aquesta segona edició els 38 participants de 10 centres inscrits; 7 de primària i 3 de secundària, han lletrejat un total de 305 paraules.

Hi ha diferents categories que indiquen el grau de dificultat de les paraules i els participants que han lletrejat més paraules en un minut són:
Categoria A de 3r de Primària; Eva Ruiz de l’Escola FEDAC-Pineda: 14 paraules
Categoria A de 4t de Primària; Àlex Rius de l’Escola Jaume I: 13 paraules
Categoria B de 5è de Primària; Marc Roca de l’Escola Jaume I: 16 paraules
Categoria B de 6è de Primària; Roger Gómez de l’Escola FEDAC-Pineda: 11 paraules
Categoria C de 1r i 2n d’ESO; Marc Puig de l’Institut Pineda: 8 paraules
Categoria D de 3r i 4t d’ESO; Juan Vargas de l’Institut Pineda: 7 paraules

miralletres-2

Els presentadors Mon Mas i Oriol Galicia han dinamitzat l’acte ulilitzant el lema “les paraules són poderoses”.
Les tres persones del jurat, la Núria Matas, en Toni Hernández i la Sónia Viñolas són membres també de la comissió organitzadora.

A l’escenari, les lletres de la paraula Miralletres decorades per cada centre educatiu de Pineda de Mar. L’escola Jaume I ha fet unes xapes identificatives per cada participant i l’institut Euclides ha dissenyat les ulleres i ha fet el seguiment gràfic de l’acte.

Podeu mirar la notícia a Ràdio Pineda