Fem Mates 2018_final

El 5 de maig del 2018 es va celebrar la final catalana del Fem Matemàtiques a l’institut Samuel Gili i Gaya de Lleida.
Dels gairabé 12.000 alumnes de tot Catalunya de 6è de primària, 1r i 2n d’ESO que van participar a la primera fase d’aquest concurs, només 70 van arribar a la gran final.
Els alumnes van resoldre individualment tres exercicis i van participar en jocs i gimcames matemàtiques al llarg del dia tan a l’institut Samuel Gili i Gaya com a la Seu Vella de Lleida.
Es van premiar els tres millors alumnes de cada curs (6è, 1r i 2n d’ESO) i també el millor grup en la gimcana.
El grup de la Jana Vallcorba  de 2n d’ESO de l’institut Domènec Perramon d’Arenys de Munt va guanyar el premi grupal.

Enhorabona!!