7a Jornada WebQuest

La jornada tindrà lloc a l’escola MOSSÈN JACINT VERDAGUER de Barcelona, carrer Lleida, 32   08004 Barcelona

Sota el subtítol “CAMINS D’INNOVACIÓ” volem que aquestes VII Jornades serveixin per donar a conèixer diferents experiències educatives, tant de primària com de secundària, que mostren diferents metodologies que donen resposta a les necessitats de la societat actual.

Es parlarà de webquest, de Neurociència, del treball per projectes i projectes col·laboratius, de l’escola per ambients, del replantejament d’horaris i espais…

Pretenem que aquestes jornades siguin un espai per compartir i alhora reflexionar sobre quina és l’escola que volem.

Busquem donar prioritat a aquelles propostes didàctiques que mostren diferents camins per “innovar”, entenent innovació com allò que ens permet avançar i millorar la nostra tasca educativa.

Enllaç al programa i inscripcions