SUPORT VITAL BÀSIC A LES ESCOLES

Suport Vital Bàsic als centres educatius de l’Alt Empordà

El Departament d’Educació ha signat un conveni amb el Consell Català de Ressuscitació per al desplegament territorial de la formació en Suport Vital Bàsic als centres educatius de la xarxa pública dins del currículum escolar.

El curs 2015/2016 es va realitzar la formació sobre el suport vital bàsic amb una molt bona rebuda per part del professorat de l’Alt Empordà i el CCR ens va cedir el material necessari per fer les pràctiques als centres. Actualment també tenim material cedit de la Diputació de Girona.

MATERIAL EN PRÉSTEC

Cinc bosses amb 4 maniquins (Laerdal Little Anne) i 4 catifes cadascuna. Manual d’ús

Dos desfibril·ladors d’entrenament (Leardal AED Trainer 2). Manual d’ús

COM DEMANAR EL MATERIAL PEL TEU CENTRE?

PROTOCOL ÚS DE LA MALETA DE SUPORT VITAL DINS ELS CENTRES EDUCATIUS EN TEMPS DE COVID19

1. Anar al web de la mediateca
  2. Comprovar que per les dates que us interessen hi hagi algun ninot lliure (es marca al calendari quin centre el té demanat i quants ninots té en préstec: en tenim 20 disponibles).
  3. Seguir els passos per fer un préstec.
  4. Rebreu un correu electrònic de confirmació. En cas de no rebre’l en pocs dies, poseu-vos en contacte amb el CRP, perquè segurament no s’haurà rebut la demanda: crp-altemporda@xtec.cat / 972 50 91 50.
  5. El primer dia del préstec, recollir els ninots al CRP (horari: de dilluns a dijous, de 09:00 a 14:00 h i de 15:00 a 18:00 h i divendres de 09:00 a 14:00 h i de 15:00 a 17:00 h).
  6. Al centre educatiu fer les pràctiques seguint les indicacions d’ús.
  7. El darrer dia del préstec,  retornar els ninots en bon estat de conservació i neteja al CRP en els horaris indicats anteriorment i adjuntar-hi el document de manteniment del préstec omplert.